piątek, 14 czerwca 2013

Powrót....





Mimo, ze blog nie cieszy jakoś powszechnym zainteresowaniem postanowiłam wrócić....

To mój pierwszy blog wiec wiecie wszystko nie jest dopracowane mimo, ze prowadzę go około roku....

Mam prośbę pomoglibyscie mi promowac tego bloga?

Nie wiem na czym ta pomoc miała by polegac licze na wasze pomysły...

Wiec tak wkrótce powinien pojawić sie nowy rozdział, gdzieś tak w przyszłym tygodniu...


A Tym czsem zapraszam was do zakąłdek  ASK ! i Informowani...

Tak wieć do napisania.... 





MUCH LOVE !

3 komentarze:

  1. Wiedziałam , że wrócisz <3 Pomogę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na Ciebie !
    Oczywiście ,że Ci pomogę <3
    Wypromuję Cię w najbliższym poście jaki udostępnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że za nie długo będzie next <3 pomogę Ci się wypromować na fb i na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń