czwartek, 25 lipca 2013

Przepraszam Bardzo :(




Na serio przepraszam myslałam, że dam radę...
Ale najwyraźniej to mnie przerosło..
Ostatnio miałam na serio blokadę twórczą.. Sam nie wiedziałam o czym pisze....
Nie wiedziaąłm czy to zrozumeicie.. Nawet nie wiem czy teraz pisze do was z jakim kolwiek sesnem...
Ale mówie teraz w 100 % powaznie definitywnie kończe z tym blogiem. podjęłam ta decyzję dzisiaj w nocy.. Nie mogłam spac.. I nagle ogarnęłam, zę to nei ma sensu juz nie.. Nawet jeśli tak jak chciałam bym skończyc tego bloga przed koncem wakacji po prostu nei dam rady... Brak weny i czasu i chęci do pisania tego bloga..
Na serio was przepraszam. wiem, ze przejmie sie moją decyzją tylko kilka osób bo tego bloga czyta mozę z dwie osoby i przepraszam was na serio...
Przysiegam zapomniałam nawet jaki miałam pomysł na tego bloga i jego zakończenie....


Nie liczcie na moj powrót bo on się nie zdaży...

Kocham was na serio i mozę wróce do pisanai blogów... Myślałam nawet nad zaczęceim tłumaczenia pewbnego bloga mimo, ze mój angielki am dużo do zyczenia... Jesli postanowie go tłuamczyć powiadomie was o tym .
Przepraszam was na serio... :)

Kocham was naprawde mocno... Mam nadzieje, że zrozumiecie... :)
I jak zwykle przepraszam za błedy....

Jakby co to opowiadanie zakończyło sie tak jak sobie to wyobrażaliście :)

KOCHAM WAS NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE ♥

5 komentarzy:

  1. kochana, nigdy się nie poddawaj. szukaj pomocy, zapytaj koleżanki lub urządź konkurs na najlepszy pomysł na dalszą część, ale nigdy się nie poddawaj i nie kończ opowiadania. może się zdarzyć tak, że nagle najdzie cię pomysł co ma być dalej, dlatego najlepiej zrobić sobie przerwę na jakiś czas i odpocząć, pomyśleć co może się dalej wydarzyć. pamiętaj, NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ :)
    PS. zapraszam do siebie na pierwszy rozdział Niezwykłej Codzienności part 2 :)
    http://niezwykla-codziennosc-1d.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda właśnie znalazłam tego bloga i szkoda że kończysz :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Awards!
    Więcej informacji tutaj:
    http://one-direction-save-you-tonight.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Libster Award ! Więcej informacji tutaj: http://one-direction-morethanthis.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdajesz sobie sprawę że ja wciąż czekam aż wrócisz? ;'( @Malikoowaxd

    OdpowiedzUsuń